private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/26

hosszabbodnak a napok, múlt éjszaka két torony (b+, most jut eszembe, elfelejtettem visszavinni, mondjuk volt okom demégis), hajnalban némi headhunt, majd kvázimeló 2 szerződés aláírási aktus (nem nevezném semmiképpen praecox-jellegűnek, nehéz szülés és még anyja se volt)&szócséplés [kellett], és aztán irány kedvenc anorexiás betegem - aki lemondja - de jön helyette jófej bizalomhiányos és egy kagyló-jellegű alopécia areata, aki jól leszív energiailag, és dekurz és kód és jaj (ez mégjobban). de v. még ott van, és van kalács és van alma és méz is, jó kis beszélgetés és shana tova [így volt az igazi]. meglepetésként pedig rögtön újévi koncert a zak-on, mert i. vip jegyeket kapott és hív és megyek (vele persze) és a fischer iván sztravinszkijt vezényel többek közt és ráadásként dvorak-ot, csak a d'n'b alapokat felejtették el aláadni, pedig az úriközönség biztos élvezte volna. na jó, ÉN igen. [egotrip] hazaséta, szavak szárnyán, és ekkor felejtem el az odeon-túrát. így talán most újra két torony, hamár. szép tájak, szép zene, szép depi, ahogy kell. aztán az eckerig meg sem állunk. most éjszaka.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal