private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/25

három óra alvás után (music box a tv2-n) hajnali vonatozás pécsre, a vonatok egyre lerobbantabbak, viszont újra intellectual challenge, régi arcok, beiratkozás, tavalyi félév törölve - hamindenigaz - jó órák, és kéthetente ottdekk b.-nél (hálózsák, franciaágy van). az üres órákban pedig beirányoztuk az áfium gasztropincét és akkor egy tokaji barackkrémleves vaníliafagyival utána meg sajtos-tejfölös-sonkás lepény jóáron, gyorsan, jó kiszolgálással [a wittman fiúk most szégyenkeznének] a buszon barnahajú, barnaszemű, magas, nagyon magas, viszont a háromnegyedes farmerkabát jól kiemeli hosszú combjait és néz és én vissza és aztán leszállunk és ő jobbra megy az épületben én meg balra, de jó ez így. [dr phil is megmondta: "a boldogság döntés kérdése"] közben l. dokim bejelentkezik, hogy van híre (nem jó), jövőhéten újra csontcsapolás, de a fájdalom jó dolog, s az első pofon a legnagyobb, azon meg már rég túlvagyunk. hazafelé kolléga talál meg, végre más is komolyan tudja venni a témámat, még konferencia is lehet belőle egyszer. holnap új kvázimeló 2 projekt indul, s ha időben fizet, akkor jön az aranykor.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal