private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/23

g.-vel voltunk ma nagy ügyfélnél, akivel hátha. most láttam először igazi amerikai stílusú irodát, box-ok végeláthatatlan sorokban, lányok-fiúk headset-tel a fejükön és nézik a monitort és klikkelnek és írnak és beszélnek, prototipikus multitasking. mondjuk az, hogy a belépésnél elkérik a személyit, asszem nem tetszene egyeseknek, aztán kapunk kártyát és a lift is márványos-tükrös, hellósziaszevasz-stíl, a tükörbe nézve azért lopva megigazítom a nyakkendőm, ellenőrzöm a gombolást és kihúzom magam. a legszimpatikusabb azonban a néhány kerekesszékes dolgozó, hogy vannak és lehetnek és én is úgy szeretnék dolgozni, hogy lehetőséget adhassak mindenkinek, mert egy kvázimelóban is jó, ha van értelem és érzelem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal