private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/18

amikor az első paraszolvencia-próbálkozással találkoztam, meglepően rutinosan vissza tudtam utasítani. ma viszont a kezembe nyomtak egy üveg édes törleyt, amit suta "nem kellett volna"-szavakkal kénytelen voltam átvenni (nicht vor dem kind). annak a néhány szónak sokkal jobban örültem (és minden ilyen rátukmálós "ajándéknál" többet ért), hogy "olyan felszabadult a d., amióta önhöz jár". egy egyszerű köszönöm, az bőven elég.
(a pezsgőt lepasszoltam t.-nek, végülis heteken belül elveszem, családban marad. ugye.)

egyébként meg gazdagodtam némi spf-cuccal, és egy "fulltrendi"(-nek gondolt?) karácsony-styled papírtáskával tőlük:
"szeress élj békében & ajándékozz" [így] akasszuk fel, könyörgöm akasszuk fel, ízlésrendőrséget a kreatívnak! najó, de legalább járja újra az ált. isk. nyelvtanórákat.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal