private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/10

(és szépen, ügyesen - mint anno zseblámpával a paplan alatt [fenét, liberális családba érkeztem] - elejétől a végéig, egy oldalt sem átlapozva (nem úgy mint jókainál a hosszan elnyújtott tájleírásokat) ki is olvastam vonatozás közben a jó holdat szíriusz kapitányt. újra jó volt. és, van máááásik. megdicsérsz?)

még 1 nap. pislákolva kóválygó szentjánosbogárkák varázsszóra alakzatot formáló s pulzáló kis fellege egy sötét alagútban. üzennek valamit. üzennek valamit. nem voltam kiscserkész és a tengerészeti szakközépből is kibuktam. nem értem a fényjelzéseiket. apa ökölnyire zsugorodott gyomra vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal