private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/17

készítendő elő hosszú menetelésemet találkozó cs.-vel a kávészünetben, hosszan beszélgetünk sokmindenről [az élet dolgai], intuicíóra (mit nekem tesztek, ac, analízis) hagyatkozva azt hiszem ő lesz az, akit ajánlhatok - ideiglenesen (?) - magam helyett. aztán elválunk, nekem csak két sarok, neki se sokkal több, ezalatt összefutok zs.-vel, akivel már szintén régen és a héten pont szóba került, hát újságolom neki a rendelőt és hogy mi merre, eközben pedig f.-ék keresztezik az utunkat, s bár hívnak, de már fáradtak vagyunk, hát ki ki magához haza. tán, 24-én este családi kötelezettségek letudása után majd valahol az éjszakában. mit is szoktam ilyenkor gondolni (némi nosztalgia)? enjoy my sweet home, honey.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal