private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/06/03

táncoslány mosolya mögött mintha i. csillanna (s közben a.-t látom szemben velem néha). egy-egy új emberben mindig egy régi némely vonása bukkan fel, s akkortól kicsit egybe is mosódik ő és az egykori-egykorvolt. ilyenkor kell nagyon résen lenni. elválasztani a képzeltet a valóditól, az elmúltat az itt-és-mosttól és elengedni a megszokott reakciókat, hogy kialakulhassanak az aktuális kapcsolatra (aktuális ideig) szabódók. [megjönnek]

(a sráckert pedig ma (még?) nem nyitott meg. de ott voltunk, p. és b. és én)

a mai mérleg egy interjú-felkérés és egy hetijegy a szigetre. utóbbit lehet, hogy visszamondom inkább. tilosék sem lesznek ott, nekem meg már többet ér a kényelem és a csönd. psszt.

(délután véletlenül kezembe akadt kolléganő cikke a virtuális sírokról, este p.-vel pedig a szomorú oldalról beszélgettünk. meséli, hogy ő valamilyen fizetős verzióját kapta el (kicsit elborul az agyam), de amikor újból megnézem, már megint újrakeverték a kártyát. most van - tán először - olyan érzésem, hogy jó lenne találkozni ezzel az apával. megérteni.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal