private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/07/14

f. klassz bousennel és guacamoléval várt minket, b. etyeki gyümölcsös félszárazzal én meg egy jóévjáratú rauch citromos ice teával körítve érkezem a nagy alkalomra: újraélesztjük tetszhalottan pihentetett projektünket. [achtung baby] ma a koncept-gyártó agyrohanga, holnapra - a corporate feeling biztosítása végett - f.-től emlékeztető mindenkinek, aztán - néhány nap zágráb&adria közbeiktatásával - következhet a szorgos adatgyűjtögetés. egyébként jön a kutyagumi-kampány következő lépése hamarosan. és a szentisten parkban kéthetente vasárnap délután öttől world music fest van (ismét) - legközelebb 25.-én chalaban. ilyenekre vágyom mostanság.

(no meg jövőhéten egy munkainterjú. talán nem is akarom igazából. főleg e. - finoman szólva is - gáláns ajánlata után. talán még várni kell. ha lehet.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal