private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/08/17

"mert ha ki tudnám mondani, és szavam is van rá,
nem egyszer szürkén és okosan hallgatom el,

hiszen beszélni tanulva tanulunk csendet,

s azt is, hogy van, mikor hallgatni, hazudni kell"


utolsó ülés egy lassan tényleg fölnőtté lett lénnyel. le fog írni még jónéhány kacskaringót, lehet el is téved, tán nem is találja meg soha amit keres, de most kapott egy esélyt. nagy aktivitással mentem el az életem mellett - mondta. itt az ideje, hogy legalább ekkora aktivitással élje az életét - mondtam.

"ettől aztán helyben fotóvá váltunk, egy nagyon fényérzékeny pillanatban"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal