private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/01/02

afterparty is megvolt nálami indulással (erőst szocreál, ámde amerikai newsmaker-es filmekből felettébb ismerősre hajazó) mti-ben tetőzve, így már frissen és üdén roboghatok be reggel (délelőtt, izé) utoljára a kórházba - kartonokat rendbetenni, lezárni. hogy aztán hétfőtől szerethessünk bolondulásig.



(vicces a múlt éjszakai válaszsms-eket visszaolvasgatni. közben találtam még a kocsiban egy flakon jegesteát, dehidrálni, kalóriát visszapótolni egészen jó. be kell, hogy valljam - legalább magamnak - hogy bármit is állítottam korábban, hiányzik a bulizás. nem az ivászat, nem a szívás, nem a tizenkettő egy tucat-látszatlötyögés. hanem az a fajta, amit eleddig leginkább g.-vel lehetett a legjobban. az az igazi, akár órákon át bugócsigaként nem leállós, [no xtc, not any, csak a zenére belsőmozi] igazi gőzkieresztősen bemozogva a teljes táncteret rongylábmód. punnyadt banda, ehh.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal