private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/01/03

az új munkahelyen töltött első nap tán imígyen foglalható össze: elszoktam ettől. kényelmes persze, hogy csak átsétálok két sarkot és már csak a liftbe kell beszállni (mi lesz így a napi sporttal, úm. dolgozóba/ból biciklizés?), tulajdonképpen a kollégák is szimpatikusak [first impression], node hogy egész nap monitor előtt ülök és excel-táblákat izélgetek hátamszakadtáig s szemfolyásig - hát ez valami merőben új. jó két hét múlva ugyan már jön is egy tréning, s az ott tanultakra nagyon hamar szükség is lesz repülős ügyfélhez, úgyhogy mélyvíz. azon pedig hovatovább meg sem lepődöm, hogy természetesen mikor, ha nem ma hívtak egy cégtől, ahová hetekkel ezelőtt küldtem önéletrajzot. kiváncsiságból azért megbeszéltem egy interjúidőpontot. jó, oké, megtetszett a leányzó hangja a telefonban, nna. aztán elvonultam darts-ozni egyet az iroda másik végébe.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal