private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/09/26

jó, akkor 10, 15 és 20%-os kezdőrészlettel 72 és 100 hónapos futamidőre nyomtassuk az ajánlatokat, ha kérhetném. aztán majd telefonálok, mert vannak ilyen-olyan kapcsolatok, és majd még ráígértetek (vagy alá? hogyisvanez?) és akkor végülis mennyiért is számítják be? 500k??? köszöntem szépen, viszon'látás. vagy talán mégis, mert ha esetleg még... aha, és akkor úgy jó lesz, persze.

(mert ilyen qrva nagyvonalúak vagyunk, születésnapra gyémánt és autó. kerek 56 - tiszta néni-kor.)

... és meglepően rosszul viselem, amikor azt látom, hogy ténylegesen villanypásztorként használják a tv-t a gyereknél. nézze csak, addig is csöndben lesz. bazmeg, nem kötelező gyereket szülni, hüjepicsa.

no, kérem alássan. én meg csak tekerek, d. pedig bánatos szemekkel pillog rám, de egy kurva vagyok, megcsalom. többnyire a szeme láttára.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal