private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/10/15

a spinning helyett marad az utánavaló kultúrált étel- s italfogyasztás a sportolókkal (eltiltottak vagymi), sebaj, úgyis shoppingolhatnékom támadt az aktívok szomszédságában. bírvágyam tárgya némely north face felsők, nomeg a téli biciklizéshez óhatatlanul szükséges alsóbb ruházatok. nem, patentos cipőt még nem, mer' ahhoz gyáva vagyok. viszont gyönyörűséges retró campagnolo vasat virtuál windowshoppingoltam - egészen nevetséges árért.

a napi j-pop beszámoló-betevő mellett mesét is olvasgatok pár napja/ig. a sátánármányosparázsvarázspokolikőrpuncspancslódítóbódítóka. aha, a végtelen történetes ende-től. amolyan izé. de annak egész jó.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal