private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2005/09/28

gondoltam, konzumálok egy sort, cipő, nadrág kéne, könyvet is régen vásároltam (de szar is mr philips egyiptológusa, i.stenem. nagy csalódás a prága után, így jártam) - irányzékban a (bel((ebb))város), no meg a harmadsiker (vagy kétharmad kudarc, honnan nézzük ugye). szóval most akkor magamévá teszek némi j-pop alapokat egy kis ortodoxiával körítve (ízelitőt már a chagall előtt üldögélve szemeltem, mentás jegesteát (korrekt) és hosszúkávét (tré) szopogatva) - jóleszez. egyébként meg az én qrvaanyámat, hogy ilyen lehetetlen méretekkel merek létezni. akivel meg varrat(ha)tam volna, orvul meghalt néhány hónapja, erre is rábasztam. ja, autóval a hajós utcában és környékén kóvályogni és belepöfögni a teámba nem szexi. csak úgy szólok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal