private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2007/07/22

holnap reggel

oké, most be vagyok egy kicsit szarva, de volt már rosszabb is (honnan nézzük). táskát babonából nem viszek, legfeljebb majd utánam hozza valaki (ki, ki, ki lesz az első?) várom már a döntő szót, hiszen a rosszat tudni még mindig jobb, mint a bizonytalanság bárgyú félmosolya. a kész helyzettel mindig lehet valamit csinálni (fight/flight), akkor ismét az enyém a kontroll. persze mókás, ahogyan anno tervezgettem, hogy ha majd, akkor mit s hogyan, de vajon lesz-e erőm, s lehetőségem a fehér köpenyekkel szemben? dafke-harcban mindig jó voltam és ezúttal, ha ellentmondhatok, örömmel teszem. ha beledöglök, akkor is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal