private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/10

moonlight patterns

ha tudtad volna, hogy milyen belső kertre bukkanhatsz
a kutyaszaros klauzál téren a zazie mögött… lehet, hogy
ott kerestem volna kérót anno. hinta, borozgatás, gyertyafény,
sztorizgatás a nagyvárosi szmog zöld szegletében. a. sajtkrémje
piritóssal és sárgadinnyével fenséges volt, kis száraz vörössel
rágyógyítva a hangulatomra (közben kruderék tolják fáradhatatlanul
a slow-down törteket).

délután a villamoson meredten (b)ámultam egy hölgy kezében
a hímzését. néhány megálló alatt a szemem láttára formálódtak
a minták. biztos kézzel, lendülettel dolgozott. így kéne élni.
[s a súlyzók se unatkoznak többé. úgy látszik, újabb ciklus indult.]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal