private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/10

insider

múlt éjszaka valahogy nem találtam a helyem. (végülis az lett a home alone 1st night)
ms vega dalolt, majd n. illatában aludtam el mélyen, álomtalanul.
a napközbeni döglést zene szerzés követte (meghajolunk a virgin és az emi megkárosítója,
a cd-writer előtt, ámbár pászvördölt intranet suxx), némi multikulti gasztronómiai utazással
vegyítve.
kínai ebédre, kis sangria, lassan pedig gyros-időt üt az óra. közben kihagyom r.-ék
esküvőjét. hiába, egyedül nem megy.

tv-fronton nosztalgiában utazunk, el?bb az európa expressz (sok éve a tisza-tónál
haverokkal egy kosár(?) pályára költöztetett éjszakai szabadtéri moziban volt egymáshoz
szerencsénk, majd a top gun (előbb ismertem a zenéjét, mint hogy tudtam volna, ki
az a szépfiú - have a bandit day).
[szerettem volna lassúzni rá zs-vel, majd tán e-vel is. gyáva voltam hozzá. (voltam?)]

most meg olvasom ezt a könyvet, s nem
tudom eldönteni, hogy ez a marci gyerek tényleg tud írni, vagy csak a horror vacuui munkál
benne, ahogy asszociálgatva tölti a lapokat. bár néha nagyon meg tudja fogni a lényeget.
vagy legalábbis valami élet(?)érzést. máskor meg egészen egyszerűen nihil és modoros a srác.
hát, nem tudom...



Jó étvágyat!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal