private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/07

nem sokat ért ezexerint szofi a masszőrrel, akit ajánlottam.
a pyelonephritis nem kellemes.
hehe, én nem vártam meg, gyorsan kikapattam anno mindkettőt.
vesetp rulez. álmodj királylány.
ma estétől újra home alone.
úgy tűnik, hogy a kérdésre megvan a válasz:
nem igazán.
de ez nyilván multifaktoriális. csak meg kéne találni a stratégiai inflexiós pontot perpill.
bár akkor már úgyis késő.

only the paranoid survive.

ha kinézek az iroda ablakán, pont látszik a plázs egy része.
zöld és kék napernyők (?), műanyag bútorok. állítólag párakapuk
és medencék nélkül. ja és persze a vendéglátóipari egységekeket
sem engedélyezték.
két verzió van: a szervezők elszúrtak valamit (sanszos). másrészt ez
egy ilyen kibaszott ország. mindent meg kell fúrni. ha demokratikusan
nem megy, akkor mindig bejátszik a "van egy ismerősöm a hivatalban"-
effektus. mit szól ehhez a Kreatív Ügyek Hivatala?
be skeptic. javítja az életesélyeket
és az orrodat is tisztíccsa.



valamiért a milló rózsaszál zsong a fejemben. akkoriban halálosan
szerelmes voltam (talán r.-be). ahogyan csak egy kiskamasz lehet.
őszintén. ahogyan azóta talán sosem. ahogyan talán már sosem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal