private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/06

first touch

bár - azt mondták - kötelességem emlékezni, néha nagyon nem kéne.
az elmúlt éjszaka viharosan telt... egy ideig. 75%-os házi pálesz j.-ék
erdélyi esküvőjéről, részemről meg a no megállj csak. egy picit tán későn.
végülis megtaláltak az erdőben (a lényeg már a földön hevert, én nemkülönben),
betakartak, lefektettek. ismét a szokásos forgatókönyv: összehozok (részben)
egy társaságot, aztán valahogy én maradok ki belőle.
my name is outsider. the real outsider.
néha élvezem (megfigyelői pozíció rulez), néha nagyon nem. most meg már
nem érdekel. ez sem.

(persze se anima, se massive attack, se bregovic. ez az én formám.
de a karszalagok letépetnek, ugye?)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal