private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/04

springfield pólót húzok a sandstone nadrághoz (alatta izgatóan simuló fekete CK-boxer), lábamra magától ugrik a trendi tisza retró, a napfény ellen egy 95%-os anti uv D&G napszemüveg, csak a janssport táska melegít egy csöppet (húzza a vállam a canon eos 300-as. betáraztam). menetkészen egy natúr pöttyös és egy megtermett paradicsom eviannal való leöblítése után. a metró gázolt, marad a gyalogszer s egy babakocsi napernyője alól rádmosolygó kandi barna szempár. [a mellettem álló vékony szőke lehetne gyermekeim anyja]

heuréka! a megoldás kulcsa a monológban keresendő. a párhuzamos elbeszédek rövid távon sem érdekesek.
éltető dialógust a népnek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal