private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/08

kibaszott M-Lift Rt. (így nevesítve). normális helyeken
a lift-karbantartásról értesítik a lakókat, még normálisabb
helyeken pedig éjszaka végzik el. nem esik igazán jól
a hat emelet gyalogosan nulla vérrel.
ez persze egyéni szoc.problem.
nyilván.

eklektika után (sztenderd olivás-mozzarellás-paradicsomos pasta+
+fagyis-tejszínhabos-gyümölcsös palacsinta) bizonyítani kellett
(ha már egyszer i. haverom volt a stefi-nap győztese), hogy az
irányi utcánál lévő gelato a város legjobb fagyizója.
(később mondtam n.-nek, hogy simán kenterbe veri az általa
i.stenített spaghetti ice-t. hitte is+nem is.)

zárásként hajnalig sétáltunk n.-nel a margitszigeten.
szemrehányás/kritika-csomag átadva, részben igaza van,
részben demonstráltam neki a (családi) titok áttételeit.
nem oldottam fel a helyzetet.
minek?

mit mondhattam volna a tp-ről, vagy arról, hogy "tetszik"?
[tejóég, milyen banális és elcsépelt giccs ez???]
ehelyett hűen wittgensteinhez:
"amiről nem lehet beszélni, arról hallgatni kell"
na neki is van igaza.

itt

m-i-n-d-e-n-k-i-n-e-k

I-G-A-Z-A

van!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal