private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/08

ez+az

jövő héten ismét temetésre lehet menni. ha kiszámolom, akkor mostanság nagyjából megvan/volt/lesz a 4 esküvő-1 temetés arány, de nem jó ez így. nagyon nem.

itten meg egy kolléga. amolyan szegről-végről (ha jól értem) nade. velkám!

(...)

holnapra legalizált bankrablást szervezek, némi interjúval súlyosbítva (régen voltam már napközben az ekiben), délután meg haversráccal lelkizünk. mondjuk hogy önként, ámde nem jószántamból, ezúton szeretném leszögezni. i. cd-i még mindig nálam, így igazán korrrekt a biz, póló & cd-k mind-mind engem gazdagítanak.
mondjuk amíg ilyen eseménytelen a rendelő, nem is baj (a gazdagodás egyéb téren). meglepődtem (örüljek vagy tartsak tőle [bipoláris kicsit]?) de elég kitartóan keresett egy régebbi betegem. ez azért - főleg a frissen újranézett good will hunting után - mondhatni klassz. egyébként sean maguire stílusa nagyon bejött. szimpatikus ez a konfrontatív, emberszámba vevő s partneri terápiás kapcsolat, amit a szájába adtak. ugyan kissé küzdeni kell s tágítani a határokat, de egyszer majd... szeretném én is.... így. velük. értük.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal