private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/04

waiting for the sun

-9 csőnyi vérrel könnyebben minden lépés egy örökkévalóság, lebegve közelítem a szemetest. a terminator üldöz (mazochizmusom csúcsrajár, t3 tegnap másodszorra, t. haverom megvette a jegyeket, mielőtt közölhettem volna vele, hogy mekkora gáz a film), a folyékony nitrogén szivárog a tartályból [vigyázat, égésveszély], érdes jégréteggel borítva környezetét. eljátszom a gondolattal, hátha robban, gyors ballisztikai számításaim nem nyugtatnak meg. az élet kihívás, visszarév pki-ba, az enteriőr erős szocdesignba hajlik, csak a felmosó egység rója önnedvesítő hurkait a lábak alatt. ólmosan kúsznak az időmorzsák, néha kihagyok, robotok között rovok konform sorokat, egyik láb a másik elé bizonytalan, mintha most tanulnék járni. mintha. hangok, képek, metró, fekete nadrág-zöld mango-szőkésbarna válligérő-kissé morcos szemek, de gyönyörű, felébreszt, leszáll, utána én is, hívogat s követem engedelmesen. álmodunk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal