private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/31

i. komám végre lépni tudott, leépítette héjanász-kapcsolatát. (gratula!) ennek örömére (na meg a bontakozó lehetőségek, s újraéledő jövőképe kapcsán (zoloft rulez, bár egyébként nem vagyok egy farmako-fan)) médiageciségünk újabb fázisait tisztázandó meglátogattam. nem mellesleg bővült a hallgatható zenék kategóriájú cd-im száma, de a továbbiak lan-kábelt igényelnek. (9Gb)
akarok egy i-bookot. a kezdő lépések megtéve gyenge hálózati kapcsolatok beizzításával.
[i love this game]

a tiloson véletlenül sikerült belehallgatni a flashmobról folytatott "eszmecserébe". korábban mindig azt hittem, hogy az éterbe beszélők tudnak valami más által nem tudottat, valami eredetit (is) mondani. ezesetben kevéssé sikerült. (apu bennrekedt anyázása vagyok)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal