private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/01

yellow flowers

sárga virágokról álmodtam az éjjel. sok-sok sárga virágról. voltak kisebbek és nagyobbak, van gogh-szerűek és mezőnyi sok virágfej, napsárgák és narancsosak, fényben úszók, fényképezni valók [macro pozíció]gyönyörűek voltak, szívmelengetőek, mégis nyugtalanul ébredtem (volt miért). az álomszimbólumfejtő szerint a virágot adni, kapni, látni jót, jobbat és egyre jobbat jelent. az álomszimbólumfejtő szerint a sárga vagy jót jelent, vagy bosszúságot. az utóbbira készültem. a padlóról már nem esel lejjebb ugyanis. [földszinten lakom. méginkább] ehhez képest ott volt mindhárom pénteken headhuntingolt ember (a hajnali ébredés kikészít), és az első (újra)nap is tartalmas volt a lélekmentőben. kicsit vontatott, kicsit lassú, de mégis.
persze a napnak még nincsen vége. este t3. néha kell ez is.



na valami ilyenek.
de sokkal többen.
ráégtek a retinámra.
itt vibrálnak előttem.
nem űzi el senkisem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal