private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/31

[the fight is far from over]

az év helyei 2003-ban:

jó volt az eklektikában (mert az emlékek és a társaság és a kaja és a zene. de nyáron a legjobb, amikor nincs tömeg). jó volt az eckermannban szombatonként (is), mert törzsvendégnek lenni jó. jó volt a balettcipőben, mert bár áfonyalevük többnyire nincsen, de pörögnek a törtek. jó volt a szentistenparkban (néha), mert rühellem, hogy itt nincsen zöld körülöttem, de legalább az illuzió néha hadd ringasson. és jó volt a mákvirágban, mert nyitva van vasárnap is, és egyszer ha nagy leszek ilyen(olyan) virágüzletet szeretnék magamnak. [enteriőr] és jó volt persze a 6-os úton tavasszal s ősszel, leengedett ablakokkal üvöltő jó zenékkel száguldani bele hajnalokba s éjszakákba, mert kellenek ezek az órák. jó lett volna még továbbá a sziget (ha nem pazarolom az időmet érdemtelen dolgokra és emberekre), kapolcs (ha lejutottam volna), a csongrádi tábor (workaholism). jó lett volna a komédiás is, ha nem szállt volna fejükbe a dicsőség, és mondanám, hogy jó lett volna kvázimeló is, ha nem égtem volna ki tökéletesen. (ellensúly, balansz).

ennyit erről az évről. a szájbalökött szilveszteri muszáj-bulizást pedig végre kihagyom és nem érdekelnek a babonák sem. ennek fényében b.ú.(jj).é.k. hát mindenkibe, jövőre ugyanitt. vagy jeruzsálemben.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal