private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/01/16

psyche&soma

nem is tudom már hol olvastam, hogy (meg)hallgatni az egyik legnehezebb és -megterhelőbb foglalatosság. spontán bizonyítékul hoznám tán doc l-t, akiről ma tudtam meg hogy dettó alakul nála valami, kolléganőm már túl van (néhány évvel ezelőtt) egy daganatos megbetegedésen, p.t. és v.gy. (utóbbi másba, oké) belehalt [nem mintha hasonlítani akarnám magamat, hiszen ki- és hol vagyok hozzájuk képest]. végig lehetne persze venni a testrészek szerinti betegségszimbolikát, de a kapcsolatok így is elég nyilvánvalóak. itt az ideje lejönni a szerről, amit úgy hívnak helper-attitűd. lehetne kezdeni simonton-csoportba járni, és nyilván a pszichoszomatika-aspektus se érdektelen. évekkel ezelőtti magunknak tett ígéretek meg nem szült elhatározásainak elvetélt magzatait dajkáljuk magunkban s néha túl későn tudunk megálljt parancsolni magunknak és beismerni: vesztettünk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal