private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/01/14

"és ha legközelebb jön, akkor egyeztessük a technikai részleteket is" - mondta dr L a legutóbb bele a telefonba nekem a fülembe. hát majd holnap reggel. egyeztetjük a technikai részleteket. szép, eufemisztikus kifejezés. majdnem olyan szép, mint zsaklin emlőbizottsága. most csak úgy elgondolkodtam rajta, mit is kéne egyeztetnünk? hogy hol hordjam a következő hónapok trendi testékszerét, a branült? (tényleg, hol? nakimondjameg?) vagy, hogy mennyibe fog kerülni az a lötty, amit belémnyomnak? netán a tartós hányinger elviselésének technikái címmel is kapok gyorstalpalót? vagy inkább beszélgetnék mortalitási mutatókról. hehe. humorban nem ismerek tréfát. vagymi.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal