private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/02/18

szemétbe az előző félévemmel, mint kiderült min. 3 megszerzett kredit, különben el se fogadják. nekem 1 lett. fizettem egy érvénytelen félévért 80k-t. (+ a késedelmes index-leadásért 2k. [a legkevesebb] erről ennyit. lehet, hogy nem kéne erőltetni? naná, hogy mégis ismét belevágok. a taktika most egyszerű: sokat felvenni, hogy ha elhullás lenne (garantálom, hogy lesz), se járjak ismét úgy.így. amúgy. miért kell megadni az ic-jegyrendelésnél a tel.számot, ha nem hívnak fel - mondjuk az indulás előtt 10 perccel -, hogy mégis mikor kívánom átvenni? (nem lehetett kihagyni, hogy autóval menjek. jó volt, de a napfénytető ma még zárva maradt)
utálok sötében vezetni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal