private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/02/14

még mielőtt végetérne ez a subbacultcha-méltatást is megélt nap, jelezném, hogy szent valentin az epilepsziások védőszentje. is. na azért.

dawson-éknál 'lógós nap', nekem a gap year még szimpatikusabb. rajta vagyok.
az orosz bárka meg hmm. jójó, zéró vágás, szép az ermitázs, de a végére csak rájöttem, hogy mi hiányzik belőle. a színek. kékek, zöldek, sárgák, narancsok. a tengernyi piros, fekete, arany és fehér (bézs) közt. na meg a halottsápadt arcok, pasiknál feltétlen barkóval, pofaszakállal nyilván. és persze a második sorból nézni sem volt túl szerencsés. a székek túl magasak, az előttem ülő frizurája is tupírka, két perc után úgy döntöttem, hogy elég volt az ide-oda hajlongásból, lesz ami lesz, ami megmaradt az általános iskolás orosz órákból az majd csak segít. hááát...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal