private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/06/15

"Minden, amit ír releváns, de éppen azt hiányolom belőle, ami markánsan művészetpszichológiai, holott ilyen mind a szürrealizmus, mind a web esetében adott. A munkát jóra értékelem." - viszont legalább gyorsan megírtam - és ezexerint nem keresgélek rosszfele. kis paranoia, de nem szeretek/nék igazán originális anyagot leadni senkinek - mióta sikerült kicsit beleszagolni a tudományok berkeibe. arra pedig kifejezetten nem vagyok hajlandó, hogy más otka (vagy egyéb) szponzorálta kutatásában ganézást végezzek jegyért. már alapképzésben is kurvára utáltam ezt a csicskáztatást, phd-szinten viszont egyfelől szánalmas, másfelől felháborító. alapvetően pedig kiábrándító. max. elbukom ezt a félévet. na und?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal