private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/08

sometimes

hallgass! nem tudhatod, mi történik benne. [other minds problem] talán azt gondolta, hogy... (ennyire eszement mégse lehet) talán azt élte át, hogy... (honnan tudhatnám) talán arra reagált így... (te mit tettél volna?) végtelen tűnődések árát törleszti, végtelen percek múltak el hasztalan [van valaminek egyáltalán értelme?] lehet az olvasást választva mintha-élni (emlékszel az indiánosdira? mindig te voltál a hős cowboy. ma már tudnád, hogy semmi sem fekete vagy fehér) vagy lehet tapasztalni. fájdalommal (csak egy kapu), valódi sebekkel, lucskos ébredéssel idegen ágyakban, idegen testek nyomait törölgetve. [csak találkozások] ízek, hangok, képek, s hozzádérek, egyszerre felrobban a világ [köd előtted, köd mögöttem] nevetünk. halkan, gonoszan, számítón. (képregénybe illő)

álmaimban mindig indián vagyok.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal