private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/10/06

nem úgy van az, gyermekeim a zűrben, csak úgy becsengetnek, aztán kinyílik a szembeajtó is és ott áll Ő? mintha frissen kelt volna ki az ágyból, arcán nyomott hagyott a párna, helyes sárga bő szárú pamutnadrágban és piros pólóban, kócosan és néz és én vissza és közöttünk a szolgáltató cég munkatársa (ő se csúnya, de...) hallgatjuk mit mond, de már alig várjuk hogy eldarálja mit akar és menjen a fenébe [rendben, megrendeljük, igen kérünk számlát, hess], mert bár lassan egy éve így szemben, de most először és kiváncsian egymásra, most őhozzá, holnap talán én jövök és együtt nézzük az esti filmet, idelent új barátokra leltem. hát ezért kell sokáig dolgozni. és télen utazni el, melegbe messzire, süppedős forró homok borítsa lábam és a tenger simogat, sós a hajad így vagy szép, jóreggelt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal