private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/01/03

defender of the crown

... na azért szolidan (alkoholizálás helyett [lustadögben adtam magam alá az autót] stratégiai céltartalék képzés granini ananászléből) mégiscsak volt szilveszter [semmi újévi fogadalom]. hb tria-val és v.-vel a klauzál téren közel sem hajnalhasadtáig - negyed kettőkor éreztem már, hogy horpad a kispárna és álmomban csönget egy picit. másnap e.-vel lakásnézőben voltunk, ahol lenne csend és nyugalom és kert és ingyen parkolás (majdan leendő [?? - kapja be az ihm, köszöntem...] új (kis)autónak) és több szoba. ugyan osztoznom kéne egy nővel a lakáson, már várt is ránk a kapuban - fehér csizmái jól mentek tigriscsíkos bundájához - és egész úton befelé csak mondta és mondta a magáét [benemállaszája]. a kis ribanc két perc múlva már az ölemben volt aléltan s dorombolt a gyönyörűségtől. miután egy szempillantás alatt bevágott egy doboz friskiest. lökött, mohó cica, szép sárgászöld szempárral. hát, nem tudom...

négy nap. no para.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal