private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/03/25

(isolderól/ről (hogyishelyesez?) kattintva erre, rájöttem, hogy miért is rühellem az mno-t. a fene tárgyilagos stílusa és a kurvára objektív szerzők miatt. és persze az online újságírás csúcsa, ahogy a copy-paste kombinációt a "nem linkelek sehova"-attitűddel ötvözik. gratulálok.)

khmm, tényleg két qrvanagy pofon! [basejump]

(milyen vicces, hogy ma pont ezt mondta szorongós nagyfiú is: "lehet, hogy nem is olyan nagy probléma ez [kényszerneurózis], én meg jövök, foglalom más elől a helyet, tán kéne két nagy pofon, jó van apa, van ez így, az élet szép" - jelzem én, sose halunk meg.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal