private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/11/02

igen, azért annak tulajdonképpen örülök, hogy elmúltak már a buta idők, amikor csak azért, hogy itt[ott] ne legyek, mentem valahova, hogy ott[itt] se legyek. néha még be-becsúszik egy-egy félóra, vagy akár egy egész is, amikor az aktuális emberek közül már elvágynék, de valami mégis ottmaraszt, s nyúlik az idő és nyúlok vele én is. később [majd egyszer] persze nyúlnék már utána, de akkor már nem lehet, hiszen elmúlt. elbaszott órák persze itthon (vagy a levegőben, vagy tekerés közben vagy) is bőven akad(hat)nak, de az legalább az én felelősségem.

november nekem nem elseje, hanem harmincadika, hamár. ma lenyomták a torkomon az első karácsonyi reklámot. talán most kéne ugrani egy olyan kéthónaposat.

("nem azért szerettem, mert illett hozzám. csak úgy szerettem")

waldeck - this isn't maybe
4 hero - normal changing world
organic grooves - all be(tween)
bugge wesseltoft - gare du nord
heilios - blue lake

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal