private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/11/16

spleen, tea, klezmer (ad1: limewire. ad2: amikor a bíró eszter még kicsi volt és egyáltalán nem szép, hangja is kevéske, és valami fura illatú sampont használt. előttem tájt állt a kórusban, vagy én mögötte tájt (nézőpont kérdése) és valahol balra sréhen meg a szinetár dodó), az állásfutár álmában csönget egy picit, pici markában pici aprót, pici huszár pici lovon - belőle se farag megasztárt senki - s lassan - ahogy az élő történetek távolodtatnak - visszatérhetnek a költöttek, lektűrök és fajsúlyosak, puhakötésben és keményfedéllel, túlhúzott frontális lebenyt nyugtatandó, rebbenő gyertyaláng mellett takaróöbölbe süppedve utazhatnók. a miértekre választ nem találtam, mostanság a hogyanok is csak akként keltik zsigeri izgalmam, amiként kevésbbé leendnek. szavak, szavak. írva-mondva. leírva, kiírva, kimondva, lemondva.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal