private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/11/04

nincs annál vérfagyasztóbb [ -forralóbb], amikor egy zsidó fajelméletileg kacérkodik. gondoltam eddig. ma rájöttem, hogy van. amikor szó nincs erről, mégis így hangzik. és amikor beszélgetni kell, ami lényegében az ő monológjának értő(n mímelt) hallgatását jelenti - pedig valójában semmi másra nem vágynék, csak egy kis csöndre. most akkor vagy keresek új fodrászt - pedig végre jó, sőt ma azt is felajánlotta l., hogy csak szóljak, ha olcsóbban akarnék vásárolni a szomszédos (tőle bérelt) bringaboltban - vagy vállalom 3-4 hetente e tortúrát. az élet nagy kérdései. ugye.

("az ember levágja a füvet, aztán nézi, ahogy nő". naigen.)

egyébként hello kitty harmincéves. jóneki.
a republikánusok nyertek. jónekünk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal