private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2007/07/28

vágyak nélkül soha

mire óvatosan össze(s fel-) készültem egy néhány perces esti sétára (hetek óta nem voltam már szabadon az utcán), eleredt az eső. lehetne persze az igazi szabadság élménye bőrig ázni a meleg éjszakában nem törődve semmivel (s senkivel), de most nem megy. marad hát a pillanatban elrebbenő esőmosta kert-illat és a vágyakozás.

"az élet lépésről lépésre halad. akkor nem tudtad, amit most tudsz, mert akkor még nem készültél fel rá. tekintsd az életed egy központi átjárónak. ne nézz vissza sajnálkozva, mert a múltban semmit nem változtathatsz meg. ne nézz előre várakozással. tedd, vagy ne tedd. éld át, amikor eljön az ideje. éld át a jelen pillanat tökéletességét, a következő majd gondoskodik magáról. ezáltal gyarapodsz. az élet folytatódik. és a végén nem lesz miért bánkódnod, mert mindent átéltél, amit átéltél."

igen, talán így.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal