private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/16

o. macskája csudapofa. tisztára be van lassulva, néha ránézve nem tudtam eldönteni, hogy ki szoborta oda azt a tökéletes megkövült állati elmét, néha meg elgondolkoztam rajta, hogy vajon ő-e a híres klotyómanó, aki leharapja... [egy (be)hatás alatt álló me] m. betette az 1956 c. rockoperát (jenei szilveszternek hip hip hurrá!), varga 'európa' miklós hangja kissé megkopott az évek során, rudán joe bájosan hörgi a 'jönnek a tankok, jönnek a tankok' monoton rigmusát, nagy 'baboskendős csirkedara' ferenc pedig az amerika hangjáról rímelget mellesleg. egy élmény!
később a nagyszerű diszkó korszakba merítjük vájt füleink hallócsontocskáit, sorjáznak a naaagy öregek, bronski beat-től, jimmy sommerville-n át whitney houston-ig és a dolly roll-ig, majd yonderboi chill out a záróakkord.

és a lényeg még csak ezután következett. dr phil. a pasas kissé konfrontatív, abszolút direktív, az álomfejtésből tréfát űz, de házassági tanácsadóként egészen jól müxik. nem tudom hovatenni, de itthon biztos rászállna a szakma, kígyót s békát kiáltván. [csókolom, tessék előbb korszerű etikai szabályzattal előállni...]

gasztro-tanács: hajnali 3-kor nem érdemes sajtburgerrel próbálkozni a mcdo-ban, mert száraz. mégse ehetek mindig gyrost, nahát!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal