private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/13

érdekes dolog a mozgókép. sok filmet meg tudok (-nék) nézni egymásután, és emlékszem is rájuk általában (már úgy short story szinten), de valahogy mégiscsak felér egy lobotómiával egy-egy ilyen szem- meresztgetéssel töltött (fél)nap. ha mozi, akkor egyértelműen csakis art mozik jöhetnek szóba(okádhatnékom van a multiplexektől, de leginkább a közönségüktől) - oké, sznob vagyok. vagy csak filmet akarok nézni ha moziba megyek. a kedvenc/-es művész (alkotói) filmek listáját most hagyjuk (nincsen belőlük túl sok), érdekesebb a kommersz filmek felhozatalában vájkálni. ezen az (egyéni) örökranglistán nálam a következő művek futnak:

- Vissza a jövőbe-trilógia (bár inkább csak az első)
- E.T.
- Szellemirtók I
- Indiana Jones-filmek
- A szikla
- Gone in 60 seconds (izé, tolvajtempó)
- A mélység titka (a hasi csakrát simogatóan borzongató gyönyörű színek)
- A postás (hiába bukik szegény costner állandóan)
- Home alone I
- Nicsak, ki beszél I (get around yessss!)

és tkp a tőzsdecápák se rossz. bár ch. sheent jobban bírom a top gun paródiában és a szakaszban. apuka meg egyértelműen az elnök embereivel nyerő (nem is a kaktusz jack-kel...).

este lehet, hogy összejön az első rádióműsor a.-val. meglátjuk hogy mi(lyen) lesz.
holnap pedig b.-vel megyünk a plázsra (ha már elfoglalták a jó kis szivarozó lépcsőinket). mint említettem alant, ideje elkezdeni szervezni az őszi búvártúrát...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal