private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/12

bank kipipálva (legális-e vajon, hogy csak lakástakarékpénztár szerződés megkötése esetén adnak személyi hitelt?), utána irány az eckermann, ahol g. kapásból kiöntötte a tejeskávéját, ahogy meglátott. [az, aki szép, az reggel is szép. hmm] részemről a szokásos café au lait (nem kaptam rá hármast), és újságolvasgatás [az állandó telefoncsörgésről nem beszélve] - amolyan "egy polgár vallomásai"-like hangulatot csiholt a lassan csöpörgő eső, s a zsongás, és b. is mesélt kicsit (gratula&szorítás). utána irány a rendelő, t. saját készítésű sajtos sütije (nem sokat aludt az éjjel emiatt) és pizzafutár rokona által prezentált bruschietta megkoronázta a délutánt.

egyébként meg a mai csúcsélmény koradélután a deák tér-árpád híd viszonylaton ért. valami barna volt a sarokban. ahogy jobban megnéztem egy kitömött madár. aztán megmozdult. egy vadászsólyom gazdája karján moccanatlan, csak a szeme pislog néha méltóságteljesen. a metrón. back to the nature.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal