private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/11

pictures

az van, hogy még nem láttam a gerry-t, pedig a casey - ha csak röpke villanásokra is - a good will huntingban is jó volt, a matt meg dettó. a hosszú utakban meg ugyebár az út maga a fontos, nem a megérkezés [beállítódás kérdése. közhely] lassan ismét felgyűlik néhány mozipótló napra (gyk: orrba-szájba) való filmmennyiség. már várom. ilyenkor nekiindulok koradélután és éjszakába nyúlik a vizuális orgia, jobb esetben egyedül, de néha az is jó, amikor minden filmre valaki mással. (egyedül filmet nézni azért jó, mert nem kell a másikkal foglalkozni (tetszett? nem unatkoztál? nem idegesített az előtted csókolózó párocska?), s nem kell senki mással foglalkozni, csak én vagyok és a vászonra álmodott cselekmény és ami létrejön köztünk. módosult tudatállapot szigorúan multiplex-mentesen [én dolgoztam moziban. az nem az. lélektelen gyár.]

persze a nem lonely mozizás tagadhatatlan előnye, hogy utána lehet róla beszélni. ha olyan a film, s ha olyan a mozitárs. ha megérdemeljük egymást mindahányan. vagy csak spontán rácáfolni susie-ra. [emancipáció sux, s most nem fejtem ki]

a kvázimelónak az az előnye, hogy újabban előfordul, hogy meg tudom nézni mónikát. néha megijedek attól, hogy milyen szituációkba kényszeríti a "vendégeit". lázadozik szakmai etikai érzékem. úgy kell nekem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal