private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/10

maholnap

zs.-vel valamiért az az érzésünk (rákérdezni persze nem merünk), hogy gy. hétvégi esküvője elmaradófél-státuszra pozícionálódott. csúnya dolog talán, de egyelőre kivárunk a nászajándék vásárlással. úgy néz ki, hogy lesz néhány jó esetem a következőkben, persze ahhoz jelentkezniük kell, mert ugye nem erőszak a disznótor (ez a szólás honnan a frászból ered?? ki tudja?). kvázimeló (c by vattacukor) szintén ütősre hangolja a következő néhány hetet, de könnyű megoldásokkal nem jutunk messzire, és ez egy ilyen konstrukció (a fránya pénz mindig...).

most viszont irány az eki és az észosztás.

ez is igaz (részemről az egészet illetően a szánalmas szó próbálkozik be), de azért érdekelne, hogy egy teniszező tényleg annyira jómódú, mint ahogy arról a promók szóltak a húsvásár-toborzáson, és hogy a jaguar tulajdonosa kicsoda valójában? a kiesett tanárnő (31 éves) iskolapéldája volt a kognitív disszonancia redukciójának. "tini koromban teniszeztem és Ő volt a példaképem, de most már ha nekem adta volna a rózsát, akkor is visszaadtam volna". hátpersze. egyébként jobban járt azt hiszem. valamiért azokat a műsorokat nézve, ahol emberek megalázó helyzetben hozzák saját jószántukból magukat nem bírom nézni. helyettük szégyellem magam.
még kér a nép...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal