private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/09/12

ripeness is all

"először tanulj meg gyógyítani, mert bántani könnyű" - hurrá. [tényleg]

és maura tierney is rajta van az örökranglistán természetesen. [mintha m.-t látnám egy régmúlt átvonatozott nyáron] akkor kezdődött, amikor kiderült, hogy lekéstem a csatlakozást. éjszaka volt, idegenként egy mocskos váróteremben, egy istenhátamögötti poros kisváros kopott pályaudvarán (úgy éreztem, vannak idők, mikor menni kell [akkor fordult harmadszorra a gerendás-kazetta] tanácsatalanul. ő magába roskadtan ült egy padon, a hátizsákjára dőlve, félálomban egy kicsorduló nyálcsepp csillant a szája szélén. a közelben felvonyított egy kutya (telihold volt), pénzérmét dobott egy arc az automatába, s a doboz puffanására felpattant a szeme. elmosolyodott, s megkérdezte: te is magyar vagy? szerencsénk volt, mozdony-stoppal jutottunk el a legközelebbi nagyvárosba (nem kellett érte senkivel semmilyen aktust létesíteni. a pénz nagyobb úr.) két nap után indultunk tovább, mert akit megcsapott a mozdony szele...

(ahogy eljött az ősz, vette az esernyőjét, s ő is elköszönt. csudálatos mary, merrejársz?)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal