private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/23

este csak megnéztük végül v.-vel a rösner-udvart. háááát, azték kávé van ugyan (300.-) de a hely egyáltalán nem olyan, mint a csokoládéban ms binoche kis boltja, egyáltalán nem csábít az ottmaradásra, kicsi, steril és egy okostojás bölcsészarc süketel az egyik sarokban átható fejhangon sípitozva a magyar médiának az ő helyzetéről [még mindig ezek a nullás stratégiák] kifordulunk hát, majd teltház miatt az eklektikából is, ahol viszont j.-vel futok össze egy köszönés erejéig legalább (az év elején izraelben ismertem meg). még mindig csibészes a mosolya és szép a szeme. végül ismét a szódában kötünk ki, forraltborok mellett mentalizálunk pöttyet. (boldog szülinapot te vén lókötő) [mondhattam volna szebben kis lovag]
- köszönömöt mondani - klasszikus kondicionálás kérdése. vagy belenevelték az emberbe, vagy nem. (mondom én)
- köszönömöt mondani - autonómia kérdése (mondja v.) így jártam. heteronóm erkölcsű látszat-embereknek dolgozom. született gyilkosok.

egyébként meg:
1. beszáll a kormány 4m dollárral, hogy baumgartner zs. a minardi-cosworthnél versenyezhessen. miért? (az origo enyhén demagóg (bár hat, ez tény) szerkesztéssel, rögtön e hír alá szerkeszti egy másik lead-jét: "több mint egymillió magyar nyomorog")
2. megszűnhet (=-ik) a szeress most. miért, az micsoda? (régen láttam már ennyi rosszul megírt, hiteltelen párbeszédet zéró mimikával "előadó" bambaképű szereplővel döcögő műsort)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal