private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/12/22

reggel a metrón. két középkorú (elég pc voltam?) nő, ahogy egymás szavába vágva ecsetelik valami matekvizsga megpróbáltatásait. "megkérdeztem a tanár urat, hogy a könyvből vagy a füzetből tanuljak?", "segített a padtársam, bekarikázta, hogy 'igen, minden esetben igaz', vagy 'nem, nem minden esetben igaz', és így meg is tanultam" [relációanalízis? mifene?], "csak úgy lehet, ha bemagolod". tanártovábbképzés. komolyan ők fogják tanítani akár uncsiöcsiket is? ajóéletbe.

ja, hogy nem lehet kapni egy normális haladó szintű (száraz)virágkötészet-könyvet az igen szomorú. viszont a libriben márai füveskönyve évek után is ott van a topon (/pill a tizenegyedik). van remény. [halovány] chilis csokira vágyom. irány a rösner-udvar. ("sürgősen el kell szaladnom tárgyalni", nanáhogy)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal