private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/02/21

zanza

végülis jó volt a farsangi buli tegnap estéből hajnalodván a szilvakékben. az antrém tökkéletes, rögtön ex-főnökökbe ütközöm (valljuk be, nem meglepő, hiszen az iroda szemben, és fölöttem laknak egy emelettel. reklámos múltam néha vissza-visszaköszön), integetünk egymásnak barátian-lazán, majd leosonok a pincébe. régen látott g. és h. már ott, előkerül p. is, a dj még hiányzik, de a hangulat határozottan emelkedő tendenciát mutat. (a helyzet később fokozódik, befut egy rakás innen-onnan ismerős arc, lassan bedarál a keep smiling és g.-vel jól lehet bulizni) [akár itt is tarthatnánk o.-val a közös születésnapozást. idén másodszorra] másnap reggel frissen, üdén, s irány régnemlátott törzshely, szokásos bögrekávé, múltheti mancs, és befutnak az asztaltársak. az operabál miatt nézem az órát erősen, még időben érkezem a parkolóba, szúrósszemű rendőrnek némi útakadály-áthelyezés közben odamorgom, hogy megyek már, megyek. estére meg v.-vel egyezkedünk. lesz, ami lesz. a függetlenség napja?

(g. harmincadik születésnapjára függőágyat kap. "ha már egyszer építkezik")

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal