private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/05/15

[és egyre inkább]

ülünk g.-vel (sok gé az életemben) a kedvenc kávéházban és egyszercsak beáll(ít) a véletlen (ami persze nincsen). k. lép az asztalunkhoz és kérdi, megkaptam-e az e-mailjét, mert július elején jön a következő etap. (elvileg igen) g. ekkor elém tol egy papírt. egybeesik a dátum. egyszerre (még) nem tudok két helyen lenni. mindkettő adhat (s elvehet). az egyikre nem akarok azért menni, mert "az én utam" (hiszen magamnak találtam, félek tőle, tehát ebbe kell belemenni), a másikra nem akarok azért menni, mert g. ajánlotta (nem vagyok objektív). inkubálom. kétségeim vannak (több, mint nem), ez megnyugtat. mindig döntések vannak, s mindegyik új s újabb lehetőségeket tár fel [a lehetetlen nem létezik]

véletlen file-felcsapás:

(jártasságát el-
várjuk:)
(:melynek megléte:
abszolút bűnjel)

(f.á.)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal