private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/11/23

ma elveszítettem az egyik betegemet. tulajdonképpen nem történt semmi különös, csak közöltem vele, hogy enyhén szólva irreálisak az elvárásai, és nincsen kedvem tovább asszisztálni a dagonyázáshoz, amit hónapok óta művel. rosszul éreztem magam utána. aztán az aktuális er-részben ott volt a lényeg:

"kérem vissza a rohadt kezemet!" - részemről: kérem vissza a rohadt életemet!

egyébként a ringier-nek volt arra az MH-olvasóktól felhatalmazása, hogy azok előfizetői adatait el/átadja az új kiadónak?

és az vajon miért van, hogy a jfk-reloaded c. játékról szóló tv2 tudósításban azt mondják, hogy a játék készítői azt akarják bizonyítani, hogy egyszemélyes történet volt a merénylet, míg az rtl riportja pont az ellenkezőjét állítja ennek, azaz, hogy a játék készítői azt kívánják szemléltetni, hogy nem valószínű a magányos merénylő-teória.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal